بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


در زمین حریف نشدند با جو سازی در رسانه ها دنبال بردن هستند!

رسول خوروش درباره اینکه این باشگاه قصد دارد از حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال به دلیل برخورد با سوشاک شکایت کند، اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که فیلم این صحنه را پیدا کنیم تا با مستندات به کمیته انضباطی از این بازیکن شکایت کنیم.
وی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود مسئولان استقلال با امید ابراهیمی شب قبل از بازی مذاکره برای فصل آینده انجام دادند،‌گفت: ما با امید ابراهیمی قول و قرارهای خود را برای فصل بعد گذاشته‌ایم ضمن اینکه اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، باید یک نفر آن را دیده باشد و ما چیزی ندیدیم.
سرپرست سپاهان درباره اینکه در ادامه این شایعات گفته می‌شود احمد جمشیدیان نیز به دلیل مذاکره با استقلالی‌ها نخواسته مقابل این تیم به میدان برود، گفت: جمشیدیان تا دو روز قبل از مسابقه در تمرینات بود و مقابل چشمان خودمان مصدوم شد و وضعیت او به گونه‌ای شد که نتوانست تمرین را ادامه دهد و حتی شاید به بازی با داماش هم نرسد.
خوروش درباره آخرین وضعیت حسین پاپی نیز گفت: با عکسبرداری که از قوزک پای او شد، متوجه شدیم شکستگی ندارد و به دلیل مایعی که در قوزک او جمع شده بود، احساس درد می‌کرد. از امروز در تمرینات شرکت می‌کند.

بزرگترین پیروزی: اگر مدیران و سرپرست باشگاه سپاهان را همینگونه آزاد بگذارند در رسانه ها از مدد جباری بخاطر رنگ کلمن آب یخش نیز به کمیته انضباطی شکایت خواهند کرد!یا شایعه مذاکره کل بازیکنان تیمشان را با مسئولان استقلال در بین اهالی فوتبال پخش خواهند کرد!این دوستان به همه جایشان فشار آمده که امسال 4 امتیاز به استقلالی ها داده اند و نتوانستند در طی سه دیدار این فصل استقلال را شکست دهند(باخت در ضربات پنالتی برای تیمی شکست محسوب نمیشود)لذا خودشان شایعه را مطرح می کنند و بعد نسبت به خبر پخش شده واکنش نشان می دهند!
همچنین به یاد نداریم که با شروع بازهای نیم فصل دوم در مصاحبه های مسئولان یا مربیان این تیم از مصدومیت چند بازیکنشان نام نبرده باشند!جالب تر آنکه در کمال تعجب همان بازیکنانی که مصدومیتشان را اعلام کرده بودند در اولین بازی این تیم مقابل حریفانشان در ترکیب تیم اصفهانی رویت شده اند!برای نمونه محمد رضا خلعتبری برای بازی با استقلال در جام حذفی و بازهم محرم نوید کیا در دیدار لیگ برتریشان مقابل پسران آبی!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,باشگاه سپاهان,رسانه ها,جو سازی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com